Normalde de hırçın bir bebek ayrica 1 haftadır hastaydı kanda enfeksiyon çıktı iğne ilaç kullanıyoruz şuan düzeldi çok şükür ama inanılmaz sinirli davranıyor ortada bişey yokken çığlık çığlığa bağrıyor sakinleşmiyor sinirle kasıyor kendini ortalığı yıkıyor ne emzik alıyor ne kucakta duruyor herşeye agresifleşiyor bu normal mi sizce