aselmina28 Merhaba kizlar ,kızım geceleri çok uyanıyor mama için malum çok içtiği içinde geçiriyor sabah ,siz uyanmmsi için gece tok tutmak için neler veriyosunuz,yardımınıza ihtiyacım var
kedilivebebekli_ aselmina28 bebeğim 8aylık mama içmiyor emmek için 2saatte bir uyanıyor, uyku eğitimi aldım düzelmedi. Eğitmenimiz sadece emmesine rağmen açlıktan değil alışkanlıktandır dedi (ek gıdaya istekli değil hala tadımda gibi) ama çözüm olamadı
Unicorn67 aselmina28 bence gece beslenmesini kesmelisiniz 9.ayda kesilebilir diye biliyorum bende o aylarda kesmiştim aslında açlıktan değil alışkanlıktan kalkıyorlar
Exelanss Merhaba benimde oğlum 13 aylık fakat açlıktan değil eminim akşam yemeğini yedirip ardından 2 saat sonra hipp gece maması veriyorum (buna yeni başladım gece sık uyanınca dedim herhalde acıkıyor normalde yatmadan 1-1:30 saat önce yediriyordum) buna rağmen yine 2 saatte bir uyanıp meme istiyor
esma121212 Aynı durum bende de var gece beslenmesını kesmem gerek oğlumda sürekli mama istiyor hele bunsaatlerde 1 saatte bir kalkıyor kimi gece
Exelanss Gece beslenmesini tamamen bırakmak istiyorum ama gönlüm razı gelmiyor üst yan dişler geliyor ve gece acıdan ağlayarak uyanıyor memede sakinleşip tekrar uyuyor bu aşamada diyorum acısını dindiriyor belli ki ne gerek var elinden almaya. Zaten bu kışta emer yaza doğru bıraktırmayı düşünüyorum
Unicorn67 esma121212 emzik kullanıyoruz biz zaten uyanınca bazen emzik verip kucağımda salladım bazen su verdim yine kucağımda salladım bı kaç güne alıştı benimki ama zaten çok emmeye düşkün değildi
Unicorn67 esma121212 şuan 16 aylık uyanıyor ama 2-3 kere yanına yatiyorum yada emziigini veriyorum geri dalıyor uykuya baz3n uyumadigida oluyor tabi değişiyor yani ama o saat başı uyanmalari yok
esma121212 Unicorn67 benım oğlum 12 aylık bi gece 12 de bır de bazen 4 gibi mama veriyorum 7 buçukta gece uykusuna yatıyor erken yattığı ıcın illakı acıkıyor dıye düşünüp kesemıyorum mamayı ya