Merhaba,1.5 aylık bebeğimin akşam 8-9 gibi başlayıp gece boyu süren huzursuzluğu var.Kakasını yapsa da gazını çıkarsa da ıkınıp ağlıyor.Sürekli emmek istiyor ama akşama doğru sütümün tazyiği mi azalıyor ne oluyorsa tatmin olmuyor mama veriyorum emzirdikten sonra mecburen.Onla bile tatmin olmuyor miktarı ne kadar verirsem vereyim.Ne yapacağımı şaşırdım artık delirmek üzereyim yaşayan çözüm bulan var mı?