Adosunannesi çocuğun var sorun olur mu diyenler, hamile kalmayı düşünüyor musunuz diyenler, ikinci çocuk yapmayı düşünüyor musunuz diyenler… var da var. Evet bazı insanlar çocuğu kendine çok fazla bahane ediyor ama o insanların yapısı o. Yani çocuk olmasa da kendine bahane edecek şey bulur öyleleri. Ama nadir yani… işverenlerin bunu anlaması lazım. Gerçi şöyle bir ley de var böyle soruları soranlar da genelde etinden sütünden kemiğinden yararlanmak isteyenler oluyor.. kendine özel hiç zamanın olmasını istemezler.
Amaan neyse çok dertlendim. Allah iş arayışınızda kalbinize göre insanlarla karşılaştırsın.