cikolatakarma_ bebeginiz muhtelemen kolik doktor bir şey demedi mi bu şikayetlere. Bizimde böyle aynı saatlerde oluyordu çünkü. Akşam olunca çocuğa bir şeyler oluyordu saat 6yi geçsin istemiyordum. Sap simplex ve probiyotik kullandık hiç bir ise yaramıyordu. Sıcak su dolu kovanın içine koyuyorduk 10 15 dk bu çok iyi geliyordu rahatlıyordu. Bir de battaniyede saklamak bu yüzden 2. Ayinda sallayarak uyumaya alıştı benim bebeğim şuan 7 buçuk aylık hala hamak salıncakta uyuyor onu bıraktırmaya çalışıyorum. Havlu ütüleyip karnına koyun, dediğim gibi de kovanin içinde bekletirseniz çok rahatlar ayaklarinida hareket ettiriyor rahatlıyor çünkü. Hee birde bir akşam artık asla susturamıyorum yani bir yeri kesilmis gibi ağlıyordu Acile gitmeye karar verdik ve arabaya bindik yolda sakinleşti ve uyudu sonra biz böyle inine gecemedigimiz her kriz aninda dışarı attık kendimizi saat kaç olursa olsun