buglemss Öğlen uykusu en az 40 dk uğraşırım 20 dk uyur Akşam yemin ediyorum ki tam dalması 1 saati bulur asla asla kolay uyuyan bir çocuk olmadı delirmek üzereyim lütfen biri bana geçici desin iki yaşa girdiği günden beri böyle
keskegecmisedonebilsek buglemss valla bende aynıyım eskiden de zor uyuyan çocuktu ama 2 yaşa girince daha da sapıttı 1 haftadır öğlen 2 saat sallıyorum nerdeyse ama asla uykuya dalmıyor ve öğle uykusu yapmıyor o yüzden akşam 8 buçukta 5 dk da uyuyor ama bu defa da çok yorgun olduğu için gece çok uyanıyor öğle uykusu yapsa bu defa da akşam uykuya 1 saatte geçiyor
buglemss Dolores onu da denedim o zaman da 4 ee başlıyor yatana kadar mahvediyor çok mız mız oluyor ne yapacağımı şaşırdım
eylulsareninannesi bizde öyle uyutmak istediğimde çok zor uyuyor uyutmadigimda kendi bayılıyor hiç uyumadiginda ise akşam erkenden bayılıyor.