Bebeğim 14 aylık 1 hafta once göğsümün uc kısmını resmen deldi yara yaptı 1 haftada iyileşti yara 2 3 gündür emzirmeye devam ederken bugün yine yaram delinmiş ne yapcam bilmiyorum bu süreci yaşayıp tecrübeli anneler bana yardımcı olursanız çok sevinirim