Anneoglu_65_06 arsentopik en sevdiğim ailecek tiryakisiyiz limonlu suda bekletirseniz koku açısından daha iyi olur
Anneoglu_65_06 arsentopik Yok koymuyorum doldurduktan sonra tuzlayıp tencerede suyunu salmasini bekliyorum bir güzel çatalayip salçayı yağda kızartıp üstüne koyuyorum kaynatıyorum ohh mis gece gece canım çekti 🤣
Anneoglu_65_06 arsentopik Yok kızartmiyorum yıkayıp tencereye koyuyorum direk Kendi suyunu salıyor sonra üstüne su koyuyorum daha lezzetli oluyor
arsentopik Anneoglu_65_06 hııı bende su eklemeden once beklım kendı suyunu salsın o zaman… ilk kez tapıcam inş lezetli olur ya