10 gün önce göbek deliği etrafında fark ettim sonraki gün doktora götürdüm. Bişey yemiş gibi alerji değil yayilirsa cildiye görsun dedi. Göğsüne doğru vardı biraz dün şehir hastanesi cildiyeye götürdüm doktor uyuza benziyor ama el ayakta yok dedi zibini açınca direk kasıyor kıyafet varken de kasimasi lazım bol bol nemlendir geçmezse getir uyuz tedavisi başlayalım dedi. Dün hastaneden geldik kollarına ve koltuk altına da çıkmış biraz da sırtında var aşırı kaşınma yok. Bugün ilçe hastanesine goturdum orda da doktor yokmuş pazartesi tekrar goturucem cildiyeye. Aklıma isilik de geldi çünkü montu çok kalın dışarda fazlasıyla sıcak tutuyor dün hastanede terledi eve geldik iyice yayılmış acaba mi dedim ne olduğunu bilen var mı

