İyi aksamlar kızlar 28 aylık oglum var uyku sorunu yasıyoruz 2 aydır şöyle oda aksam mesela saati geldiginde yataga alıyorum uyumak istemiyoo hemen yatakta dört dönüyoo resmen yattıktan sonrada gece en az 4 kez kalkıyor hergün böyle suan önceden oglum böyle değildi hatta dogdugundan beri uyku preblemi yaşamamıstım hic şimdi böyle olunca şaşkınım 2 yaş sedromu diyorum ama bilemedim yinede sizde böyle sorun yaşıyormusunuz