Bebetonunmotheri benım kızımda da oğlumda da var malesef ve oğlum 12 yasında kendisi de stres kaynaklı olduğunu çok ıyı biliyor kaç defa konuştum.ıkısıde 2yas civarı başladı ama kızım çok şükür atlattı ellerini ağzında görürdum an hep ellerini kullanması gereken şeyler yaptım öyle öyle unuttu bır de takı tuka şeyleri çok sevıyor ona barbıe asıgı olarak barbıe yüzük setı aldım tırnaklarını ilk kez kesecek kadar uzattı kestık ve yüzük taktım parmagına çok sevindi.sımdı ayda 1 2 kez tırnaklarını yemedıgı için bır yuzuk hedıyemız var😊Ama oğlumu kurtaramadım artık onunla sonumuz çocuk ergen psikologu stresle baş etmeyı öğrenmesi gerek yoksa bu çocuk 1 2 seneye lise sınavına hazırlanacak böyle bır sıstemde tırnaklarını kökünden sökecek😔