Kızlar bebeğim 1 yaşında grip oldu ve şuan uykuda burnu tıkalı. Yatmadan önce serum fizyolojik yaptım ama tekrar tıkandı. Ve emzik kullanıyor çıkarınca ağlıyor. Hava makinesi de çalıştırdım ama işe yaramıyor. Uykuda burnunu açmak için bir öneriniz var mı?