Kızlar selam bebeğim 6 aylık olacak ben de terleme hala devam ediyor normalde hiç terlemeyen birisiydim gebelikte te son zamanlarda oluyordu ama aşırı oluyor özellikle gece sırılsıklam olup sonrasında buz tutuyorum çok sık emzirdiğim içim de olabilir bilmiyorum ama önceden panik atak hastasıydım yine o mu değil mi ayırt edemiyorum nefes darlığı yaşıyorum hiç bi sıkıntım gözükmediği halde tedavi oldum geçti demiştim yine olursa diye ödüm kopuyor:( çok çok az uyuyorum dinlenemiyorum normal biliyorum ama bi gelirse bi daha gitmez diye ödüm kopuyor işte var mı benim durumunda olanlar