Mecburiyetten alıyorum bu ara her mamayı içirmekte zorlanıyorum çünkü . 5 aylıkken aldık bir ay yetecek kadar sürekli kaka yapıyordu. Mamaya hiç bağlamamıstım ama bugünler de yine aptamile başladık her mama içmesinde ishal gibi kaka yapıyor 😕 acaba mama iyi mi gelmiyor anlamadım🤷🏼♀️ Aptamil kullanıp aynısını yaşayan oldu mu ? Ne mama vereceğim çocuğa bilmiyorum sma tuzlu içmiyor bebelac bir ay kullanınca 100gr aldırdı. Hipp doyurmuyor keçi sütlü mamaları ben vermek istemiyorum. Smilac sevmedi 🧐 Ne kullanacağız biz bilmiyorum 😩