Bebeğim 2500 kg doğdu.2400 le hastaneden çıktık.Bugün 3.ay kontrolünde 5000 kilo geldi.Doktor az dedi sadece anne sütü alıyor.Moralim bozuldu açıkcası.Başka doktorda normal demişti bu gittiğim özel hastanedeydi.3 ayda doğum kilosunun iki katına çıkmış . Normal mi?