fraubi Kızlar airstrait almayı düşünüyorum. Dalgalı ve kabarık saçlarım var . Parasına değer mi sizce ?
rainayaz fraubi kullanıyorum aşırı memnunum parasına değer 🫠 özellikle kurutma ile uğraşmıyorsun baya kolaylık sağlıyor
fraubi rainayaz Normal düzleştirici ile yaptığımda saçım kuru ve kabarık oluyor. Bununla nasıl oluyor acaba ?
cigdeeemm rainayaz iyi ki almışım dediğim parasını sonuna kadar hak eden bir ürün. Aşırı pratik ve kullanışlı vallahi gavur yapmış 😂
rainayaz fraubi kurutma özelliği de var sadece saç diplerini üstten kurut düzleştirir gibi kullan asla kabarma yapmıyor benimde saçım çok gür ve uzun memnun kaldım
cigdeeemm fraubi kabartmadan dümdüz yapıyor. Çoğunlukla ıslakken kullanıyorum duştan çıkınca yaklaşık 15 dakikada dümdüz yapıyor küçük çocuklu ve çalışan anneler için 15 dakikada saçı halletmek büyük lüks daha ne olsun 😊
rainayaz fraubi normal kurutma ile uğraşmıyorsun direk ıslak saçı düzleştiriyorsun hem kuruyor hem düzleşiyor benim için en önemlisi saçı yaptıktan sonra kabarmaması, kabarma da olmadı sanki fön çektirmişsin gibi düşünün 🥰
biroglanannesii1 fraubi Kesinlikle alın. Benim tercih etme sebebim saçlara zarar vermemesi idi. Sırf bu yüzden aldım. Çünkü benim saçlarım çabuk zarar gören saç yapısına sahip.
fraubi biroglanannesii1 Ben de zarar görsün istemiyorum ayrıca düzleştiriciyle saçım gür ve kuru olduğu için kabarık ve kupkuru oluyor . İnşallah güzel olur 🤗
cigdeeemm fraubi diğer düzleştiriciler gibi saçı yakmıyor yıpratmıyor da, mutlaka memnun kalırsınız tabii bu arada benim saçlarım dalgalı yani çok kıvırcık saçlarda nasıldır bilemiyorum 😊