Ahsenvekutayinannesi PeekaBoo_ canım zaten inşallah değilimdir de hamileysem tüplerimi.baglatirim dediğin yöntemler de kesin koruma sağlamıyor ki bide yan etkileri çok ben bu zamana kadar geri çekilme yöntemiyle korundum bu zamana kadar kaza olmadı hiç bu tamamen benim aptallığım
Ahsenvekutayinannesi rabiaeso amin Allah’ın gücüne gider diye de böyle şeyler söylemek istemiyorum eger hamileysem sağlıkli hayırlı evlat olsun inşallah ne yapalım
birazquality Ahsenvekutayinannesi arkadaşım da aynı durumu adeti bittiği gün yapıyormuş 2 Yıldır da geri çekilmeyle korunuyor valla nasip demek ki ne bilym canım 4ünde adet olacaktınız ne zaman korunmasız ilişki yaşadınız
Zeliff Ahsenvekutayinannesi afedersiniz regl sırasında bile ilişki yaşansa tutma olasılığı var. Halk arasındaki söylemlere inanmayın
birdemetmaydanoz Ahsenvekutayinannesi Canım her hastanede aynısı değil. Yazdıklarını okuyunca çok şaşırdım. Acaba doktorunda mı sorun oldu. Çünkü ben sezeryandan sonra dikiş yerini bulamadım. Yapıştırma yapmıslar. Kenarlarda 2 dikiş vardı sadece. Belki bu sefer yapıştırma yöntemini istersin. İlk sezeryanı oldugum gün hariç hiç agrı yapmadı. Ev süpürdüm diye kavga ettik kaynanamla o kadar iyi hissediyordum kendimi. Kendini üzme. Hele doğum için hiç üzme. Bakabılırım eve yenı bir nefes diyorsan evlat senin evladın hiç kimse kararını sorgulayamaz. En iyisini ancak sen bilirsin
Ahsenvekutayinannesi birdemetmaydanoz canım oglumu özel hastanede doğum yaptım ve dediğin gibi yapıştırma yapmışlardı ve bende cok rahattim çok iyi geçmişti kızımı şehir Hastanesi’nde yaptim ve dikişliydi çok kötüydu bı tek özel hastaneler de var heralde yapıştırma devlette varsa kesinlikle öyle olmasını isticem
birazquality Ahsenvekutayinannesi gebe kalma ihtimali çok düşük oluyor ya bence bişey olmaz evham ettkçe adetiniz daha da gecikir oluruna bırakın hem hamileyseniz de yapacak bisey yok bos yere canınızı üzmeyin
birdemetmaydanoz Ahsenvekutayinannesi İnsallah cok güzel kapılar açılır sana. evladının hayrına da en güzel yerde, en güzel şekilde ilk doğumun kadar güzel geçer. Kendini strese sokma. Her şey olacagına varıyor nasıl olsa. Her şey çok güzel olsun insallah 🙏
DenizAlyaa Ayy ihtimal tabi ki var hatta kusura bakmayın anladıgım kadarıyla geri çekilmeyle korunuyorsunuz onunla bile kalmamış olmanız büyük şans 😅 ayrıca şunu merak ettim madem eşinizin böyle bir istegi var neden doğum kontrol hapı kullanmıyorsunuz?
Ahsenvekutayinannesi DenizAlyaa hapa da güven olmuyo ki hapla da hamile kalan çok çevremde ve kilo aldırıyo hormonlari alt üst ediyo
DenizAlyaa Ahsenvekutayinannesi iştah açıyo evet ama gebelik kdar değil 😅😅😅 ben biraz evhamlı bir tipim yani korkarım hapla bile korkuyorum ama olan olmuş çok kafana takma çübkü stres adetini daha da geciktirecek zaten ihtimali de düşük bunları düşün
aysecos Ahsenvekutayinannesi adetime bir gün vardı ilikiye girdim ertesi günü adet oldum ama hamile kalmısım asko olabilir yani
aysecos Ahsenvekutayinannesi ne bileyim üstüne görme derler ya eskiler öyle bişey oldu heralde zaten adetimden bir gün önce birlikte olmuştuk yani olabiliyor bazen adet olsanda hamile olabiliyorsun
Ahsenvekutayinannesi birdemetmaydanoz Ne güzel bir insansin sen ya amin Allah razı olsun kalbin kadar temiz ve güzel bir hayat diliyorum sana da ♥️♥️