Hep_oyle_olur_zaten Yeni eve taşındım , eski evimde böyle bir sorun yoktu ama burda olmaya başladı. Çamaşırları yikadiktan sonra her zaman kapağını açık birakirim kuruyana kadar ve kötü kokmamasi için. Şuan kötü kokma sebebi nedir sizce,yaşayan var mı