sedaozdemir Oğlum şu an 29 aylık, 22 aylıkken öğrettik çiş kakayı bezi bıraktık .Ama yaklaşık bir aydır altına yapıyor çişi geldiğinde haber vermiyor kakayı söylüyor sadece ne yapmam lazım Nasıl uyarılarda bulunmam lazım gerçekten şaşırdım kaldım?
sedaozdemir seda9507se şöyle bir değişim var Ben full time çalışıyordum son bir aydır part time’a döndüm oğlumla daha çok vakit geçirmek için. Bunun dışında herhangi bir gelişme değişme yok.
Cerenncee Çok saçma gelecek belki ama herkese söylediysen çok nazar değer diyolar hep bu tuvalet konusuna :) çevremde çok şahit oldum.
sedaozdemir Cerenncee Nazar konusunda ben de inanıyorum zaten 😊söylediğimizde oluyor Tabii ki çişe alıştırdık emmeyi bıraktık veya Uysal olması vesaire gibi..