5 ay 5 günlük kızım var doktor onayı ile ek gıda başladık dün yopurt verdim ev yapımıydı biraz ekşi geldi bugğn vermedim kendim yeniden mayaladım yarın vericem ama sabahtan beri sancı ağlaması ile ağlıyor çığlıkla ve o an karnı taş gibi oluyor ne yapmam lazım normal mi yoğurda alışır mı sadece anne sütü emiyor bende gaz yok gaz yapcak bişeyde yemedim zaten tek aklıma gelen dün 1 çay kaşığı yoğurt yedi yani uykusundan uyanıyor çığlık kıyamet ağlıyor çözüm lütfeeen🙁