2.5 aylik bebegim var ozellikle 2 gündür korkuyor. Dun elektirik supurgesinden korkup saatleece ağladı. Oysa alışıktır. Bugün babasıyla oynarken babasının sesinden korktu az önce de hic bisey yokken ses vs kendi kendi korkup yine ağladı. Korkuyo kalakalıyor sonra aglamaua başlıyor. Başına gelen var mı cok üzülüyorum