Merhabalar 34 haftalık doğum yaptım amniyon sıvım fazlaydı. Bebeğim 11 gündür entübede solunum sıkıntısı yaşıyor kendini çok kasıyor doktorlar genetik sorundan şüpheleniyor, bu durumu yaşayan var mı ? Bu durumu yaşayıp aynı şekilde genetik olabilir denildimi veya bi süre sonra kasılmaları geçti mi ?