Ben evden çalısan bir anneyim kızımın bir bakıcısı var kakalı bez konusunda defalarca uyardım kızım alerjik bir bebek ve teni çok hassas dikkat edelim diye. Zaten kızım ben dışında kimseye değiştirtmiyor bezini ben değiştiriyorum kaka yaptıkça yanlarına inip bugün kızımın bulunduğu odanın yanına gittiğimde kızım beni görünce aşırı ağladı hiç sakinleşmedi önce sabrettim ama baktım olcak gibi değil gittim yanına çocuğu kucağıma aldım bir kaka kokusu var dedim cocuk kaka yapmış yok gaz o dedi ben baktım yok kaka deidm bu gaz olamaz kaka kokusu brn diyor arkadan baktım yoktu kaka bezi bi açtım kaka buz gibi epey olmuş yapalı kızımın da hertarafı kıpkırmızı olmuş. O kadar üzüldüm ki işte evde de çalışsan kimse anne gibi olmuyor benim içim sızladı ama el işte.. bir tuhaf oldum demek garibim canı yandığı için ağlamış o kadar. El umuduna kalkmak gerçekten kötü bişey. İçim burkuldu. Ama yani o kaka kokusunu almamak da imkansız.