cucu01 ahanda bu kadarmı denk gelir aynı blogu sımdi ben açtım,kız bız napcaz benım oglumda 7 aylık bugun test yaptım hamıle cıktım daha kımseye demedim bile elim ayagım titredi görünce,ve bende sezeryanım kolaydı ama o sırttakı igne yüzünden bıda dogurmam diyodum hamıle kaldım görüyomusun aglıyımmı sevınımmı duygular karıştı 🙈