ferahmete Kızlar bebeği dışarı çıkınca ağlayan var mı benim oğlan gibi 1 yaş arabadada durmuyor şaştım kaldım alışır mi? Markete vs hep götürüyorum ama ne bilim .Var mı bana öneriniz?
Eizeee ferahmete benim bebeğimde 1 yaşında asla dışarda durmuyor doğduğundan beri böyleydi çıkınca bin pişman olup eve dönüyorum