Kızlar ne giydirecem nasıl giydireceğim şaştım uzun kollu zıbın üstüne pijama giydirsem sıcak oluyor kısa kollu zıbın üzerine pijama giydirsem gece serin oluyor üzerini örtmüyorum zaten bebeğim 3 aylık doğduğundan beri ne giydirsem sorunu yaşıyorum ince giydiriyorum üşür içim rahat etmiyor kalın giydiriyorum terler içim rahat etmiyor ev zaten 24 derece olunca sıcak oluyor hemen yardım lütfeeeeen