Merhaba Anneler
Doğum yapalı 30 gün oldu. Sütümün en çok hali 70 cc di o da tek sefer geldi.
Sıcak duş alıyorum, su içiyorum, takviye alıyorum ama çoğalmıyor bir türlü. Doğumda sertmişlerdi şimdi yumuşadılar tutamıyor bebeğim. Bu şekilde sıkıntı yaşayıp çözebilen var mı?