sezerckmom İse yaradimi benm oğlum 1 yaşında doktor verdi ama reçetede 2 yaş altı kullanmasin yaziyor
Merveeofs sezerckmom ben yaş zamanında da kullanmıştım hatırlamıyorum etkisini açıkçası ama şu an kızım 28 aylık bu ay da çok hastalandı kullandım 3-5 gün boyunca hiçbir etkisi olmadı bu kez
MademoiselleZengin55 sezerckmom Çocuğun durumuna ve bünyesine göre değişiyor aslında.Benim oğlum 2 buçuk yaşında biz iburamin cold kullanıyoruz.Normalde ⅘ yaş altı kullanılmazmış.Doktor yazınca açıklamasını yaptı zaten.
maygirl sezerckmom prosedur geregi ole yazmak zorunda.caogu damla ve ilaclarda buyuk yas gruplati yaziyor ama.kullanilabliyor bebege
MademoiselleZengin55 sezerckmom Ben zarar vermez diye düşünüyorum ama yine de bir kez daha sorun doktorunuza içiniz rahat etsin bu arada biz cold olanı 2 yaşında başladık kullanmaya.1 yaş civarı zero olanı kullandık hep.Doktorumuz da işinin ehli bir adamdır.
mysozclk sezerckmom çoğu ılaclar 2 yaş altı verilmiyor aslında ama cocugun durumu agır sa doktor gerek gorurse verıyor biz 9 aylıkken aferın kullandık cok kotu grıp olduk antibiyotik kullandık fayda etmedi aferın verdıler o gecırdi
aysealb_ sezerckmom Ben kızım 8 aylık olduğundan beri kullanıyorum o kadar küçükken çay kaşığıyla veriyordum, şimdi 2 yaşında şurubun ölçeği ile veriyorum. İburamin zero candır ya valla evden hiç eksik etmiyorum ben😂