
İyi akşamlar kızlar ya kayınvalidemgil deydik kayınvalidem kucağında oynatırken gözlük kullanıyor kayınvalidem gözlük gözüne girdi babaannesi kurban olsun falan diye seviyordu böyle ama ne demek istediğini hiç anlamadım o da şu an eve gelince görünce o sözü aklıma geldi tabi bunu söylediğinde ne gözlüğün gözüne girmesi anne dedim severken gözümdeki gözlük çarptı ama bir şey yok demişti ve gerçekten de ağlamıyordu sadece gözü o an birtık kızarıktı bir şeyi yoktu ama neyse eve geldim şimdi oyun oynatıyordum sağ gözünde böyle küçük kırmızı bir nokta gördüm bebeğimin gözünde eşim gece nöbetinde hastaneye şu an için gidemem imkanım yok ama Ağlamıyor herhangi bir gözünü falan üfeleme yok ovuşturma yok normal rutinin de ama gözünde böyle kızarık kırmızı kan toplamış gibi birsey olur mu geçer mi zararı olur mu çok korktum elim ayağım titredi görünce ya