incismom11 Adetin Belli bi süreye kadar gelmemesi normal ama 1 defa gelip sonra gelmemesi normal miii 🫠 doğum yapalı üç buçuk ay oluyor kırkım çıkar çıkmaz adet oldum 2 Ekim falandı ama bi daha olmadım 2 ay oluyor
incismom11 Birdunyabircennetannesi evet hep korunduk hatta emin olmak için bugün test de yaptım negatif