yellowmom8 Saatlerdir bekliyorum yapmıyor torba taktım bez bağlayınca dışına gidiyo açık bekliyorum ama yapmıyor sizler nasıl yaptırıyorsunuz şöyle yap hemen çişi gelir dediğiniz bi yöntem varmı