teacherblue 23 ağustosta da benim kızım doğdu. Bizimde gece uykumuz en az 4 saat sürerdi şimdi yok oldu kesinlikle yatağında yatiramiyorum sesiyle kendini uyandırıyor anca yanımda emzirerek uyutabiliyorum. Gündüz uykusu da yok dun yine yatarak emzirdim gündüz oylelikle 2 saat uyuyabildi bugün o da olmadı 1 saatte uyandı 🙊 2 hafta sürüyorsa iyi nerdeyse 10 gününü geçirdik 🤣