Ben içirmedim zeytinyağı doktordan dinlemiştim bi faydası yok demişti. Ama popo deliğine kulak çöpü ile zeytinyağ sürüyordum o iyi geliyordu bir de 10 güne kadar yapmaması normal denildi bize. Eğer rahatsa yapmadığı zaman 10 güne kadar bekleyebilirsiniz ama çok rahatsız ediyorsa acile götürüp lavman yaparlar