Krsln Bebeğim 3 aylık dvit nasıl veriyorsunuz doktorum 3 damla dedi ama nasıl vereyim mamaya mi katayım bilemedim…
nursnmh Krsln 15 günlükken sağlık ocağı verdi 20 gün falan kullandım cok huzursuz huysuz oldu ayrica kolik gazlli bir bebek o yüzden biraktim şuan 3 ay 23 günlük kullanmiyorum
niloyaaa beyzadodo bebekten bebeğe değişiyor olabilir çünkü bende kızıma kullanıyorum bir huzursuzluk yaşamadık
beyzadodo niloyaaa icinde parabende var icerik olarakta temiz degil aycicek yagi kullanilmis , daha temiz icerikli olanlar daha faydali tabikide