mutlumommyy Kızlar merhaba 43 gün önce doğum yaptım kanamam biteli en fazla 20 gün olmuştur bugün kanamam oldu adetmi bu acaba sizdede oldumu doktorum emzirdiğim için adet olmazsın daha demişti
amansallagitsin mutlumommyy emzirme ile alakasi yok. Ben dogum yaptm 5 ay sonra filan adet oldum. Kimi 40dan sonra oluyor. Kimi 1 sene olmuyor. Yani bi dahaki ayi bekleyin anlasilir.
bisenakillisinzaten mutlumommyy adet olmussun. Emzirmeyle alakası yok bende kırk çıkar çıkmaz adet oldum
Themom_ mutlumommyy Regl ile alakası yok ben doğumdan sonra ilk regl 13. Ayda oldum. Ve emzirmemiz 6,5 aylıkken bitmişti. Siz 40 başı olmuşsunuz tekrar kanama ile
hilalacar2104 mutlumommyy regl olmuş.olabilirsiniz ilk dogumumda 43..gun ikincisinde 41. Gün regl oldum ve duzenli devam ediyorum ikisinde de 23 ay emzirdim.oglumu şimdide kızımı emziriyorum reglin emzirmekle alakası yok pek fazla yani. 🙂