Ucansupurge Merhaba yıllardır Powertec marka düzleştirici kullanıyorum çok çok memnunum jilet gibi yapıyor saçı ve bozulmuyor, normalde saçlarım aşırı kuru ve kalın telli dalgalı ama düzleştirince pamuk gibi oluyor 🤭Benim eşim kuaför tüm makinaları bu markanın , profesyonel bir düzleştirici yani 👌🏻
Powertec - TR 2840
Fiyatıda remingtonun yarısından bile daha az 😊