Canım bacılarım saç düzleştiricimi değiştirmeyi planlıyorum saçlarım çok kıvırcık ve ince telli aklımda remigton markası var daha önce kullanıp memnun kalmıştım.
Fakat model olarak karar veremedim hangi modeli iyi kullanan veya başka önerisi olan varmı.
