Bende ilk aptamil verdm gazı oldu braktm sma aldm o ağır geldi ve icmedi bebelac golda gectim yaklaşk 1 bucuk aydr zorla iciriyorum kzım 3 aylk mama sevmyo dyemem aptamil aldk arada onla alakası yok bnce biberon da degstrdm gne aynı bnde bebelacgolda devam zorla iciriyorim kilo alimi da gcen ay 1bucuk kilo aldı bu ay cok alamadı icerse alacak bide hastalandı ondanda istahsz oldu tavsye ederm ama bebekten bebege farklilik gsterebilir bilgin olsun