dmlagnr
Ay Gelişimine göre gayet yeterli , ama daha fazlası neden olmasın.
Kızım 17 aylık , sadece yatarken hikaye kitabı okutuyor..
Gün içinde asla hikaye dinlemez , daha çok etkinlik kitaplarıyla ilgileniyor.Büyük sorular kitabı , yükselen zeka sincap kitap cırtlı gibi
Bu yüzdendir ki söylediği kelimeler karpuz çilek değil direkt eylemler :)
Dün amaaan demeyi öğrendi mesela
Çorap çatal park kalk kapat gol gibi
Yani kitaplardan öğrenmiyor.
Gün içinde yaptığımız her şeyi anlatırım
Sorular sorarım mesela bugün nereye gittik? gibi ve cevap vermesini beklerim.
İstediği şeyler olduğunda inatlaşmadan söylemesini isterim parmakla göstermeyi kabul etmiyorum.
Sürekli göz teması kuruyoruz , iletişim halindeyiz.
Komutlar veriyorum bir şeyleri yapmasını istiyorum , eline bir şey verip çöpe atabilir misin?
Gibi .. Alıcı dilleri çok iyi zaten şu an herşeyi anlaıyordur muhtemelen sadece konuşmaya heveslenmesi gerekiyor😊