Kızlar merhaba 2 buçuk aylık bebeğim var doğduğundan beri sadece anne sütü veriyorum 2,3 gün öncesine kadar emzirdikten sonra gazını çıkartmak için kucağıma aldığımda ağlamıyordu ama artık mızırdanıyor mızırdanıyor demem bi kaç saniye sadece acaba artık sütüm yetmiyor mu doymuyor mu diye düşünüyorum emzirdikten sonra sütümü sağmaya çalışıyorum ama yok denilecek kadar az çıkıyor çiş ve kakaya gelecek olursam çişini sürekli yapıyor bezin yarısı doluyor yani kakayı da 7 günde bir yapıyor onu doktoruma danıştım zaten emzirdikten sonra kucağıma aldığım da kusuyor da ama bilmiyorum yetiyor mu yetmiyor mu emin değilim sizce mamada vermeli miyim ?