Belo Kızlar bana gerçekten memnun kaldığınız kullanışlı en önemlisi çekişi iyi olan bi marka önerebilir misiniz??
Ikrazumra19 Belo bende param olunca dyson alicam cok guzel cekim olarak birde arnica tesla tabsiye ederim haliyi bile kaldiriyor
Denizzzz Belo bosh. G20 aldım çok memnunum. hem fiyatıda iyi. Hiç yormuyor ufacık 🤗 toz torbalı tercih ettim çünkü diğer makinemi yıkayıp durmaktan sıkılmıştım
Efemm Ikrazumra19 arnica tesla yı kullanıyorum cok memnunum gercekten oyle parkeme halıma yapıstıgı zaman çekemiyorum emiş gücü cok yüksek o kadar yanı
Misskokulum Belo Arnica tesla mükemmel cekiyor halıya yapışıyor resmen havaya kaldırıyor ben aşırı memnunun 1 buçuk senedir kullanıyorum bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım tavsiye ederim
zhdeksm Belo Philips kesinlikle. annemde gördüm yeni aldım bende. trendyolda indirimler var ama süpürgede de var mı bilmiyorum bi bakın derim trendyola. elektronik esyalarımı genelde trendyoldan alıyorum bi sıkıntı da yaşamadım şimdiye kadar
SineMuratUtku "Philips Performer Ultimate Aaa Enerji Smart Allergy Torbalı Elektrikli Süpürge" 1 yıldır kullanıyorum bunun üstüne tanımam. Adını özellikle tam olarak yazdım, internette araştırıp detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.