merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var bebeğim 1 yaşında şuan diş sancılarından mıdır bilmiyorum inanılmaz huyu değişti sürekli herşeyi fırlatıp atıyor yediği besinleri yemiyor oyun oynamak istemiyor evin içinde sürekli gezmek istiyor bu gibi birsürü şey var acaba kimler bu durumları yaşıyor neler yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim