Mygirlmybaby 33 haftalık hamileyim şiddetli baş ağrısı var. Serum tsktırdım ama hiçbir işe yaramadı ne yapıcam. Tekrar hastaneye gitsem mi. Arkası ağrıyor dünden beri çok şiddetli
Mavigokyuzu Tansiyonunuza baktılar mı ? Earka taraf tansiyonda ağrır diye biliyorum. Ben hamileyken Viks kullanirdim hala daha kullanırım. Viks i bolca alıp ense,şakak,alın kulak arkasına masaj yaparak sürünce ve dinlenince geçiyor ağrım.