bilgetabak bende de oldu aynı şey ilk 1 ay annem kaldı, görümcelerim yardımcı oldu sağolsunlar. Ama içten içe korkuyordum tek nasıl kalırım diye. İlk 2 3 gün zorlandım ama sonra alıştım. Mecburiyet olunca daha çabuk adapte oluyor insan. Korkmayın birşey olmaz. Sadece geçiş dönemi tedirgin olursunuz o da bir kaç gün🫶