1gunesss Kızlar iyi bi eyelinir arıyorum daha önce flormar ve maybeline kullandım ama durdukça rengi gri gibi oluyordu iyi bir eyeliner önerisi alabilirim.
isufumveben 1gunesss inglot jel eyeliner güzeldi diye hatırlıyorum ama kalem şeklinde değil kavanozda
belismomsss24 Hepsini denedim hepsi bende aktı. Şu an gratiste satılan beaulis keçe uçluyu kullanıyorum . Hem rengi hiç değişmiyor hem de akmıyor baya kalıcı cok memnunum
Lumisare Nikita sürümü kolay kalıcı ama temizlemesi de kolay bi maybelline master ınk suya dayanıklı eyelineri bir de beaulis zoom it dipliner üstüne tanımam 11 yıllık eyeliner kullanıcısı olarak söylüyorum makyajımın olmazsa olmazıdır😂😂😂
1gunesss isufumveben evet bende kavanozda gel eyelinwr arıyorum kalem olanlarından,seçenek çok ama sevemedim ya böyle mat ve kendini gösteren bi gel eyelenir istiyorum simsiyah