Ağlamayın lütfen. Tedavisi olan birseyse şükredip sevinin. Benim kızımın topuk kanı temizdi. Sonradan ne olduysa elektrolit dengesizliği çıktı ortaya. Sodyum düşük, potasyum yüksek. Bir süre hastanede yattık. Gelin bana sorun hala hatırlamak istemem o günleri çünkü teşhis süreci çok uzun sürdü. Ama şükrettim beterin beteri var diye. Geçici bir durum dedi doktor şimdi ilaç kullanıyoruz. Bu süreçle ilgili çok şey anlatırım ama yapmanız gereken tek şey güçlü durup tedavi neyse onu uygulamak. Günümüzde çocuklarda 600e yakın bilinmeyen sendrom ve hastalık var demişti doktor. En azından ne olduğunu biliyorsunuz ve bu konuda tedavi alacaksınız. Allah şifa versin 🙏