ozgeee22 enisay bebeği o kadar kısa sürede çıkardılar ki şok olmuştum 5-10 dakika arası anca sürmüştür. Dikme kısmı uzun sürüyor en az yarım saat sürmüştür yani toplamda 40 dakika falan sürdü sanırım
asrinhatasi enisay giriş çıkış toplam 45 dk sürmüştü. Yani ameliyathaneye 16.30da girdim 17.15te çıktım. Anestezi vs hepsi dahil. Bebeğim de 16.50de çıkmıştı.
belismomsss24 Ben eşimle beraber girdim ameliyata. Eşimle muhabbet ediyorduk başladı mı dedim oho çoktaaan dedi . Sonra doktor seslendi hazırmısınız diye bebişimizi gösterdi🥹 bebeği cıkarmaları max10 dk . Ama sizi ameliyathaneye indirmeleri orda hazırlamaları bebeği cıkarıp sonra dikip cıkmanız totalde 45 50 dk sürüyo. Benim öyle oldu
Minigim38 enisay ben genel aneztezi oldum 10 dakikada bebeğim doğmuş ama odaya gelene kadar yarım saat sürmüş
[silindi] enisay genel anestezi oldum yarım saat sonra bebeği odaya çıkarmışlar 1 saat sonra da beni. Kendime gelmem uyanmam falan yarım saat sürmüştür
gunesumay05 45 50 dk falan, değişiyor bence. 11.25de bebeğim doğdu, 12.30da ben odaya anca çıktım lazerle dikilmeme ramen dikiş uzun sürüyor
1erkekanasi enisay ameliyat haneye kaçta girdim hatırlamıyorum ama (acil sezeryan olduğu için) 15.33de bebeğim doğdu bende 17.30 sularında çıktım ameliyat haneden
adasmummy enisay bebek 5-10 dakikada çıkıyor dikiş atılması yarım saat 40-45 dakikada odamdaydım canım