Benim sorumlu hemşiremin kızı 2. Yaş aşısına mı ne gitmiş 5 dk da otizm olabilir falan demişler pek konuşmuyordu çocuk ama ıh ıh diye hareketlerle her şeyi anlatıyor. Neyse bunlar sistemden çocuk adına randevu almışlar çocuk psikiystriden habersiz. Sonra da biz şüphelendik randevunuzu aldık diye arıyorlar ortalığı birbirine kattı kadın. Bir de ilgisiz anne ayağı çekmişler kendilerince. İş sağlığa şikayet etti gitti randevu aldıkları için götürün dedi yoksa sosyal hizmetlere falan şikayet etseler sıkıntı çıksr diye. Doktor da sisteme herhangi bir tanı girmedi nihayet sağlıklı dedi. Her yerde bu sağlık ocağı hemşireleri doktorları otizimci. Hastanede göbeğimiz çatlıyor çalışmaktan bunlar otururken kafaları bulanıyor asmde