Kızlar ya kac kere denedim olmuyor içi çiğ kalıyor artik dışı yanık gibi oluyor ocagin altini fazla acmiyorum orta ateste yapiyorum farkli tavalarda denedim yine ayni __ internetten baktim bi tarifte tavuğu önce haşlayıp sonrasında tavada kızartıyordu direkt tavada kızartma ile bunun arasındaki fark ne ? Siz nasıl yapiyosunuz