Selam kızlar ben 1 buçuk ay önce implant taktırdım adet olmuyorum sürekli pms dönemdinde gibi stresli ağlamaklıyım bi geçiyor sonra yeniden başlıyor. Adet olmamam normal mi ? Taktıranlar böyle duygu değişimleri yaşıyor mu çıkarttırsam mı napsam bilmiyorum